Buku Yasin Custom Cover untuk Majlis Aqiqah dan Kesyukuran

Terima kasih di atas tempahan buku yasin custom cover ini untuk majlis aqiqah dan kesyukuran, kami di tempahan yasin custom cover akan sentiasa memberikan servis yang terbaik untuk menghasilkan buku yasin custom cover ini kepada pelanggan.

Kami di Buku Yasin Customised menjual Yasin yang berkualiti dan di design khas untuk memudahkan pembacaan dan pemahaman maksud ayat dengan tulisan yang besar, jelas & cantik. Bukan itu sahaja, anda juga boleh meletakkan wording dan nama majlis anda pada cover Buku Yasin. Yang paling penting, dengan satu buku yasin anda boleh mengamalkan pelbagai surah seperti Al-Waqiah, Al-Mulk, Ar-Rahman, Al-Mathurat, Al-Kahfi, Asma’ul Husna, Panduan Solat Jenazah, Panduan Solat Jamak & Qasar, Manzil & Yasin. Bestkan semua ada dalam satu buku yasin sahaja dan mudah untuk dibawa serta diamalkan dimana-mana sahaja.

Untuk tempahan buku yasin custom, anda boleh terus click di sini or whatsapp kami 0192520041, atau terus ke showroom kami dengan waze: Angah Doorgift And Printing Sdn Bhd.

Love

https://tempahanyassin.wordpress.com

Leave a comment